Zoeken in deze blog

zaterdag 10 april 2010

# 5 RSS vinden

Van dit ‘ding’ heb ik in elk geval geleerd dat er überhaupt zoekmachines bestaan die in blogs zoeken. Beide zoekmachines vond ik wel goed bruikbaar, alleen bij bloglines kwam ik ook vacatures tegen tussen de resultaten die weergegeven werden. Niet zo interessant. Athans niet waar ik naar op zoek was toen ik het woord ‘combinatiefunctie’ intikte. Maar misschien zijn die vacatures over een paar maanden wel relevant? (..dat was even een sneer naar hogerop..hehe).
RSS vinden vind ik helemaal geen probleem. Ik heb ook ontdekt dat ik op mijn laptop naast ‘favorieten’ een blokje hebt voor RSS, dan abonneer ik me gewoon via mijn laptop op feeds. Ook wel erg handig. Om het in mijn google reader te plaatsen kopieer ik die link gewoon en plak ik het in het balkje en zo gepiept!

1 opmerking:

  1. Ha Zemm, weer begonnen? We misten je al ;-) Zo te zien hebben RSS-feeds geen geheimen meer voor je.

    BeantwoordenVerwijderen