Zoeken in deze blog

zondag 11 april 2010

# 13 kantoor toepassingen

Google Docs Rocks!


Ik kan niet anders zeggen. Wat een uitvinding is dit weer. Fantastisch om op deze manier aan documenten te werken. Dankzij 23dingen weet ik wat dit is, hoe het moet en wat voor onnodige tijd en frustratie je ermee kan besparen. Dit is zeker iets wat ik onder de aandacht moet brengen van collega’s en mensen waarmee ik samenwerk. Ik vind het net iets als die wiki’s, waarin je ook kan aanpassen en werken aan een ‘project’.

Het uploaden van een document is zo gepiept. Je kan mensen uitnodigen per email of de link sturen zodat ze meteen in het document kunnen. Daarbij kun je aangeven of ze het alleen mogen lezen of aanpassingen kunnen doen. Ook de aanpassingen zijn meteen zichtbaar. Je kunt instellen op welke manier je dit wilt zien, vet gedrukt of d.m.v. ‘nieuw’.

Het onderstaande is een document over mijn naschoolse activiteiten:
https://docs.google.com/Doc?docid=0Ad-QVhozDNuaZHd0cHozY18wZ2JxNHA1ZGo&hl=nl

1 opmerking: